Counter-Strike

Obecná pravidla pro Counter-Strike:

  1. Platí všeobecná pravidla pro turnaje na Gamesites.
  2. Hráč/tým je povinen sledovat informace daného turnaje (pro případy různých změn).
  3. Jsou povolené tzv. startkilly.
  4. Pokud se hráči nedohodnou na straně, případně sdělí druhému týmu, že jim strana na začátku zápasu není lhostejná, tak dá tým druhému týmu vědět do chatu a týmy mají povinnost odehrát knife kolo, vítěz kola vybírá stranu.

Servery:

  1. Hraje se na serverech GSCW. V případě, že jsou všechny servery obsazeny, tak si server najdete sami, případně se obrátíte na turnajového admina.
  2. Na serveru mohou být připojeni pouze hráči z týmů konkrétního zápasu a admini daného turnaje. Jedinou výjimku tvoří situace, kdy je na serveru volné místo a přítomnost dalších osob nevadí ani jedné straně.
  3. Týmy u menších turnajů (1v1, 2v2) mají 10 minut na připojení.
  4. Týmy u větších turnajů (3v3, 4v4 a 5v5) mají 15 minut na připojení
  5. Tým může vstoupit/pokračovat v turnaji/zápasu i v oslabení o jednoho hráče. U 5v5 turnajů může zápas pokračovat i pokud se v průběhu zápasu odpojí i druhý hráč.
  6. Každý tým má nárok na 10 minutovou pauzu z technických důvodů. Po vypršení časového limitu zápas pokračuje - odpojený hráč nemá nárok na zpětné napojení po limitu.
  7. Je zakázáno bez vědomí druhého týmu pozastavit a znovu spustit zápas.
  8. Zápas lze na požádání pozastavit pouze na konci kola či při času na nákup.

Mapy:

  1. Mapa pro každé kolo je vždy pevně určená turnajem.

Dema, screeny a protesty:

  1. Každý hráč je povinen po celou dobu zápasu točit demo (včetně případného knife kola). Demo je nutné spustit během rozehry.
  2. [NOVĚ] Pokud se zápas odehrává na GSCW serveru tak nejsou potřeba screeny, pokud se zápas odehrává jinde než na GSCW serveru tak kapitán týmu musí vyscreenovat informace v konzoli na začátku zápasu (do konzole - status) a konečný výsledek zápasu.
  3. Pokud tým obdrží freewin, tak napíše do komentáře pod zápas poznámku, že tým dostal freewin.
  4. Vítězný i poražený tým má právo podat protest k proběhlému zápasu a požádat o demo kteréhokoliv protihráče protest je nutné nejpozději podat 15 minut po skončení zápasu.
  5. Tým/hráč, na kterého byl podán protest má čas do půlnoci daného dne dodat žádané demo.
  6. Protesty formulujte vždy stručně a jasně. Uveďte jména hráčů (případně celého týmu), od kterých dema žádáte a z jakých důvodů.
  7. Demo musí být dodáno vždy v původním formátu (.dem).
  8. Dema je zakázáno nahrávat na stránku leteckaposta.cz a její alternativy. Využijte proto jiná uložiště. Doporučujeme použít stránku easyupload.io
  9. Tým má na vyčasování vyžádaných dem 48 hodin od jejich dodání.
  10. Admin turnaje má právo do 30 minut po ukončení turnaje požádat hráče o demo z kteréhokoliv zápasu.
  11. Je zakázáno podávat nesmyslné a bezvýznamné protesty.
  12. Je zakázáno úmyslně nevyčasovat demo.
  13. V případě nedodání dema bude tým/hráč potrestán a neobdrží žádné ceny, případně mu budou odebrány získané ocenění a kredity za daný turnaj.

Aim, Awp, Public, Pistol

  1. Vítěz zápasu se stává tým, jenž jako první vyhraje 16 z 30 kol. V případě remízy (15:15) se odehraje prodloužení, v kterém zvítězí ten, kdo jako první vyhraje 4 z 6 kol. V případě remízy v prodloužení se bude systém prodloužení opakovat dokud ze zápasu nevyjde vítězně jeden tým.
  2. Na Aim turnajích je zakázáno používat zbraň AWP. 
  3. Na Awp/Scout turnajích je zakázano používat pistolky.

Wingman

  1. Vítěz zápasu se stává tým, jenž jako první vyhraje 9 z 16 kol. V případě remízy (8:8) se odehraje prodloužení, v kterém zvítězí ten, kdo jako první vyhraje 4 z 6 kol. V případě remízy v prodloužení se bude systém prodloužení opakovat dokud ze zápasu nevyjde vítězně jeden tým.

Knife, Zeus

  1. Vítěz zápasu se stává tým, jenž jako první vyhraje 11 z 20 kol. V případě remízy (10:10) se odehraje prodloužení, v kterém zvítězí ten, kdo jako první vyhraje 4 z 6 kol. V případě remízy v prodloužení se bude systém prodloužení opakovat dokud ze zápasu nevyjde vítězně jeden tým.
  2. Je zakázáno kempit, schovávat se, utíkat, lézt na nepřístupná místa a úmyslně tím zdržovat hru.

JailBreak

  1. V turnajích platí základní pravidla serveru JailBreak.
  2. V turnajích neplatí pravidla turnajů v případě dem, screenů, protestů a serverů.
  3. Hráči musí mít v pořádku připojení. Pokud se z jakéhokoliv důvodu odpojí hráč, tak organizátor nemá povinnost restartovat kolo.
  4. Organizátoři si vyhrazují právo neregistrovat do JailBreak turnajů jakéhokoli z problémových hráčů.
  5. Na TeamSpeaku a na serveru budete mít vždy nick, pod kterým jste provedli registraci.
  6. Během turnaje může být požadováno i přidání názvu týmu před váš nick.

Doplňující pravidla pro JailBreak

  1. Je zakázáno se napojovat k CT (dozorcům).
  2. Dělat vzpoury.
  3. Používat vězeňský obchod a menu vůdce gangu.
  4. Sdělovat hesla hráčům, kteří nemají mít přístup na server.

Doplňující pravidla pro Fotbal turnaje

  1. Hráči při zápase nesmí opustit hřiště.
  2. Přihlížející hráči nesmí narušovat jakkoliv zápas a chod turnaje (při čekání na svůj zápas).
  3. Hráči nesmí bugovat míč, nebo ho úmyslně vyhazovat ze hřiště.
  4. Je povoleno si přihrávat pomocí stěny, nebo mantinelu.
  5. Ofsajd v turnajích neplatí.
  6. Probugovaný gól neplatí.
  7. Organizátoři jsou rozhodčí = rozhodnutí rozhodčího je vždy platné.
  8. Pokud se hráč dopustí porušení fotbalových pravidel (bugování míče, ...) bude zápas přerušen a rozehrává hráč z druhého týmu.
  9. Při rozehrávání musí být hráči ve svých brankách. V připade CS 1.6 musí být hráči nalepeni na tyčce od brány (při větším počtu hráčů se hráči nalepí na hráče při tyčce)
  10. Vítězem se stává tým, jenž v průběhu utkání dá více gólů do branky druhého týmu. V případě remízy utkání pokračuje a vítězí tým, který jako první střelí zlatý gól.